Vierasmetsästäjät

Kuusan erämiehet Ry myy alueelleen vieraslupia. Vieras metsästää aina isännän valvonnassa ja isännän kiintiöstä. Tosite maksetusta vierasluvasta pidettävä mukana jahdissa.

Kaudella 2023-24 vierasluvan hinta on 10€/vrk tai 15€/vkl tai 2vrk. Maksuyhteys löytyy yhteystietosivulta, laskulla tulee näkyä isännän ja vieraan nimi sekä jahtipäivä(t). Pienpeto- ja varisjahti ilman vieraskorttia.

Lisäksi seura myy ns. kausivieraskortteja kaudelle 2023-24 5 kpl á 60€. Kausivieraskortit tulevat myyntiin 1.9.2023. Mikäli varauksia tulee enemmän kuin myyntiin asetetut 5 kappaletta ensimmäisen kahden vuorokauden kuluessa, arvotaan kausivieraskorttien saajat. Muutoin myynti tapahtuu varausjärjestyksessä. Kausivieraskorttilainen metsästää isännän tai muun jäsenen läsnä ollessa, nimetyn isännän kiintiöstä. Vain yksi kausivieraskortti isäntää kohti.

Vieraskortilla myös kauriin metsästys mahdollista.

Tee varaus kausivieraskortille lomakkeella, joka aukeaa alle 1.9.2023 alkaen.

Kausivieraskortin varaus

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.